Jakość i gwarancja
Wysoka jakość i gwarancja

Tam, gdzie pasja spotyka się z doświadczeniem
powstaje doskonała jakość wykonania. A dzieje się tak, ponieważ w Mitto Home nie uznajemy kompromisów. Każdy projekt tworzymy od podstaw – z wielką dbałością o nawet najdrobniejsze szczegóły. Wszystko po to, by spełnić najbardziej wygórowane oczekiwania naszych klientów.

Zamów bezpłatne próbki tkanin
Współpracuj z nami
Zwijana treść
Jaki jest czas trwania gwarancji na zakupiony produkt?
Produkty w sklepie Mitto Home objęte są dwuletnią gwarancją.
Jak złożyć reklamację na produkt?
Wyślij nam informację na e-mail: biuro@mittohome.com
Czego będziemy potrzebować do złożenia reklamacji?
1. Numer zamówienia
2. Twoje dane osobowe: imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail oraz adres, pod którym znajduje się wadliwy produkt.
3. Szczegółowy opis wady/awarii produktu.
4. Zdjęcia lub filmy dokładnie pokazujące wadę / awarię produktu.
W sprawach związanych z transportem do reklamacji należy dołączyć również następujący dokument:
5. Protokół szkody wypełniony w obecności przewoźnika przy odbiorze towaru
Brak powyższych informacji może skutkować przedłużeniem procesu reklamacyjnego lub może skutkować odrzuceniem reklamacji.
Rozpatrywanie skarg i decyzji
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych, ale postaramy się jak najszybciej rozwiązać każdą sprawę. W tym czasie dokładnie przeanalizujemy przesłaną przez Ciebie sprawę i skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o decyzji i/lub dalszych krokach. Możemy również poprosić Cię o dodatkowe informacje.
Niestety, jeśli w ciągu 14 dni nie otrzymamy dodatkowych informacji wymaganych do rozpatrzenia sprawy, prośba zostanie anulowana. W pewnych okolicznościach reklamację możemy również odrzucić. W takim przypadku zostanie podane wyjaśnienie przyczyn takich decyzji.
Pamiętaj, że w przypadku sprzeciwu wobec naszej decyzji, 14 dniowy termin nie obowiązuje – odpowiemy na Twój sprzeciw najszybciej, jak to będzie możliwe.
Decyzja
Po otrzymaniu przez Ciebie pozytywnej decyzji dotyczącej Twojej skargi dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej ją rozwiązać.