FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Zwijana treść

Jak przebiega proces potwierdzenia zamówienia?

Po złożeniu zamówienia na naszej stronie internetowej otrzymasz email potwierdzający złożenie zamówienia. Potwierdzimy Twoją płatność oraz poinformujemy Cię o rozpoczęciu procesu produkcji.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas dostawy zostanie określony zgodnie z zamówieniem. Realizacja zamówienia trwa od 5 do 6 tygodni

Jak sprawdzić status zamówienia?

Będziesz otrzymywać e-maile z aktualizacjami dotyczącymi Twojego zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta pod numerem +48 516 210 394

Czy mogę uzyskać dodatkowy rabat do mojego zamówienia?

O wszystkich aktualnych promocjach poinformujemy Cię poprzez newsletter. Informację o promocjach znajdziesz również na stronie głównej.

Czy mogę dokonać płatności za zamówienie podczas odbioru paczki?

Nie, jedyną możliwą formą płatności jest płatność przed wysyłką produktu. Jednak pamiętaj, że jeśli nie będziesz usatysfakcjonowany z otrzymanego produktu, masz 14 dni na jego zwrot.

Nie udało mi się opłacić zamówienia, jak dokończyć transakcję?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 516 210 394

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupy?

Tak, w przypadku chęci otrzymania faktury VAT prosimy o uzupełnienie danych do faktury przy składaniu zamówienia.

Co zrobić jeżeli paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy zrobić jej zdjęcie w obecności kuriera. Rozpakuj produkt i poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody lub odnotowanie uszkodzenia.

Co zrobić, jeśli przesyłka dostarczona przez kuriera nie wyglądała na uszkodzoną, a produkty w środku były uszkodzone?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 516 210 394

Paczka jest niekompletna/otrzymałam/em inny produkt niż zamawiałam/em, co zrobić?

Jak najszybciej skontaktuj się z nami mailowo: biuro@mittohome.com
Pomocne będą zdjęcia, numer zamówienia, data odbioru oraz wszystkie dodatkowe szczegóły, które uważasz za istotne.

Wszelkie braki w dostawie należy odnotować w protokole. Brak informacji wydłuży proces reklamacyjny lub reklamacja nie zostanie uwzględniona.

Jak złożyć reklamację na produkt?

Wyślij nam informację na e-mail: biuro@mittohome.com

Czego będziemy potrzebować do złożenia reklamacji?

1. Numer zamówienia
2. Twoje dane osobowe: imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail oraz adres, pod którym znajduje się wadliwy produkt.
3. Szczegółowy opis wady/awarii produktu.
4. Zdjęcia lub filmy dokładnie pokazujące wadę / awarię produktu.
W sprawach związanych z transportem do reklamacji należy dołączyć również następujący dokument:
5. Protokół szkody wypełniony w obecności przewoźnika przy odbiorze towaru

Brak powyższych informacji może skutkować przedłużeniem procesu reklamacyjnego lub może skutkować odrzuceniem reklamacji.

Rozpatrywanie skarg i decyzji

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych, ale postaramy się jak najszybciej rozwiązać każdą sprawę. W tym czasie dokładnie przeanalizujemy przesłaną przez Ciebie sprawę i skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o decyzji i/lub dalszych krokach. Możemy również poprosić Cię o dodatkowe informacje.

Niestety, jeśli w ciągu 14 dni nie otrzymamy dodatkowych informacji wymaganych do rozpatrzenia sprawy, prośba zostanie anulowana. W pewnych okolicznościach reklamację możemy również odrzucić. W takim przypadku zostanie podane wyjaśnienie przyczyn takich decyzji.

Pamiętaj, że w przypadku sprzeciwu wobec naszej decyzji, 14 dniowy termin nie obowiązuje – odpowiemy na Twój sprzeciw najszybciej, jak to będzie możliwe.

Decyzja

Po otrzymaniu przez Ciebie pozytywnej decyzji dotyczącej Twojej skargi dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej ją rozwiązać.

Jakość i gwarancja

Jaki jest czas trwania gwarancji na zakupiony produkt?

Produkty w sklepie Mitto Home objęte są dwuletnią gwarancją.

Gdzie znajdę dokładny opis tkaniny obiciowej?

Opisy wszystkich tkanin z oferty Mitto Home znajdziesz tutaj.

Nie jestem pewny/a koloru obicia. Czy mogę zamówić próbki materiałów?

Oczywiście, wysyłamy również próbki tkanin, możesz je zamówić poprzez formularz dostępny na stronie.

Zamów próbki tkanin

Jak właściwie pielęgnować produkty Mitto Home?

Dokładne wskazówki dotyczące pielęgnacji asortymentu z oferty Mitto Home, znajdziesz w karcie na stronie danego produktu.

Pielęgnacja i użytkowanie

Czy MITTO HOME ma salony stacjonarne w POLSCE?

MITTO HOME posiada salon wystawowy we Wroclawiu na ulicy Jedności narodowej 248B

Jak zapisać się do newslettera?

Zapisać się do newslettera można poprzez formularz zapisu znajdujący się na stronie
Jakie korzyści oferuje Newsletter?

Jakie korzyści oferuje Newsletter?

Zapisując się do newslettera otrzymujesz kod rabatowy na Twoje pierwsze zamówienie na wszystkie nasze produkty. Dodatkowo dzięki subskrypcji jako pierwszy dowiesz się o nowych akcjach promocyjnych i przedsprzedażach, jak również sezonowych wyprzedażach.

Czy mogę otrzymać modele 3D mebli Mitto Home?

Tak, dowolny model 3D możesz pobrać wchodząc bezpośrednio na kartę danego produktu, następnie wybierając pierwszy podgląd. U dołu ekranu wyświetli się opcja „Pobierz model 3D”.

Nie znalazłeś swojego pytania? Zadaj je tutaj lub napisz do nas mailowo